Tuesday, April 24, 2012

TIBAI vs CIBAI (Mencarut ke aku ni ????)

Mencarut? Tidakkkkkk! Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim TIBAI dilancar 8.00 MALAM 22 APRIL 2012 (AHAD)di KELAB SULTAN SULAIMAN, KUALA LUMPUR. Acara perasmian penuh simbolik di rasmikan oleh Tuan Presiden PERKASA MALAYSA, YB DATUK IBRAHIM HAJI ALI.

Moh kita tengok sapa lah agaknya TIBAI-ian nie ek??

Memetik berita dari blog PAPAGOMO.COM, Kelab TIBAI, atau dikenali sebagai Tolak Insan Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI)sanggup berjuang berhabis-habisan menolak Datuk Seri Anwar Ibrahim dan sekutunya dari arus politik perdana. Bercerita mengenai penubuhan kelab ini, Mursyidul Amnya, Muhammad Zahid Md Arip berkata matlamat utama penubuhan TIBAI adalah untuk membangkitkan kesedaran maksimum di kalangan rakyat untuk menolak Anwar Ibrahim dan sekutu-sekutunya pada pilihanraya umum yang akan datang.

TIBAI ditubuhkan sebagai tindakbalas ura-ura penubuhan kelab CIBAI atau Cintai Insan Bernama Anwar Ibrahim. Agak sadis dan feminin nama kelab ni. Aduyai.. kot yea pun nak cinta-mencintai, pilihlah nama lain. Tak mulus, tak tulus, tak lulus..FOUL!

Gambar kredit to PAPAGOMO dan MAT KILAU PENANG

No comments:

Post a Comment

Segala Komen Amat Di Alu-Alukan. BP tidak akan bertanggungjawan segala komen yang menyinggung mana-mana pihak. Komenlah dengan berkhemah.

Blogbuster Campaign - by Nuffnang