Saturday, April 21, 2012

Warung makan milik SYABAS ke ni??

Salam Blogger,


Terdahulu ribuan terima kasih buat pelayar2 internet kerana sudi menjengah blog hamba yang xseberapanya ini. Heheh....


Balik kepada gambar di atas. Sekali tengok, macam kedai makan milik Syarikat Bekalan Air Selangor ( SYABAS ). Siap dengan khemah, beratap zink lagi..


Tapi inilah realitinya, sebuah warung makan dibina di tanah rizab milik kerajaan di tepi Jalan Cheras-Kajang. Nasib baik diorang xmodified kotak SYABAS tu jadik meja!


Cakap banyak pun tak guna, so fikir2 kan lah..hehehe


Adios! :)


BP

Blogbuster Campaign - by Nuffnang