Wednesday, May 30, 2012

Pulau Langkawi Getaway - Part 3

Salam Blogger,

BP nak update posting Pulau Langkawi Getaway - Part 2 seperti yang dijanjikan.. hehee Setelah check out dari Makam Mahsuri, kami teruskan 'sesi lawatan' kami ke galeri perdana.


Galeri Perdana ni menempatkan cenderahati-cenderahati yang di terima oleh mantan PM kita, Tun Dr Mahathir dan isteri beliau Dr Siti Hasmah. Berkonsepkan muzium, BP memang terpegun sepanjang lawatan. Kalau tengokkan cenderahati-cenderahati di dalam galeri ni, BP dapat agak betapa tingginya perghargaan kepada Tun M ni.


So bagi BP, galeri perdana ni mmg wajib di lawati. At least kita boleh menilai kewibawaan seorang pemimpin dari penghargaan yang beliau terima sepanjang 22 tahun mengemudi Malaysia sehingga ke tahap sekarang.


LCCT LCCT gazebo on the move
-Tun M- -Loving Couple- -Galeri- -Made in Japan-

Yang ni dari bahagian automotif lak..


LCCT gazebo on the move
-beca but Tun- -Petronas Sauber F1- -Bomba dan Penyelamat-

paintings...


LCCT gazebo on the move
-Graduation of Tun M- -Jambatan Bengkok- -"Dari Tanjung Karang ke Putrajaya"-

Setelah lawatan tamat, perut pun lapar.. so dengan bantuan ahli rombongan yang biasa ke Langkawi, saya di perkenalkan warung makan di Kampung Nelayan. Makanan simple, tapi sedap... menu wajib, laksa.. pergh, BP makan 2 mangkuk seyh... hehee!!


So nikmati pemandangan sebelum aktiviti makan! hehe...

LCCT LCCT gazebo
-Kampung Nelayan- -Nelayan- -Pantai-

So sampai sini dulu lah rasanya, BP akan update hari kedua lawatan kami di Langkawi dalam posting akan datang.. nantikan Pulau Langkawi Getaway - Part 4 !

Adios! :)


BP>

No comments:

Post a Comment

Segala Komen Amat Di Alu-Alukan. BP tidak akan bertanggungjawan segala komen yang menyinggung mana-mana pihak. Komenlah dengan berkhemah.

Blogbuster Campaign - by Nuffnang