Tuesday, May 22, 2012

Bersih 4.0 Pulak, Kali Ni Depan Umah Ambiga ! hehehe

pic name pic name pic name

20/5/2012 telah berlangsung satu perhimpunan aman BERSIH 4.0 yg telah dianjurkan Majlis Tindakan Peniaga-Peniaga Kuala Lumpur.

Pengerusi Majlis Bertindaknya, Datuk Jamal Yunus berkata, dalam tindak balas terhadap penganjuran perhimpunan haram oleh Ambiga dan pembangkang sebelum ini, pihaknya bercadang menjadikan kawasan kediaman Ambiga di Jalan Setia Kasih 1, Bukit Damansara, sebagai tapak kekal pasar malam. "Kami bukan peguam, kami cuma peniaga. Jadi kami melihat berniaga di depan rumah beliau adalah satu peluang perniagaan," katanya pada sidang akhbar selepas pelancaran Bersih 4.0 di Lorong Tuanku Abdul Rahman, di sini hari ini.

So kita tunggu jelah permohonan mereka diluluskan atau tidak. khabarnya permohonan kepada pihak DBKL akan dihantar pagi ini. For Ambiga, take it positif, senang nak beli makanan, 2 hari pasar malam depan rumah tu! hehe. Kan aku dah bagitau dulu, guna saluran yang betul... ye tak? :)

Sumber Berita: Utusan Malaysia dan sinar harian Sumber Gambar: mykmu

Yeke!

No comments:

Post a Comment

Segala Komen Amat Di Alu-Alukan. BP tidak akan bertanggungjawan segala komen yang menyinggung mana-mana pihak. Komenlah dengan berkhemah.

Blogbuster Campaign - by Nuffnang