Wednesday, May 9, 2012

Johor Premium Oulet (JPO) Syurga Beli Belah Wilayah Selatan

Salam Blogger,

Minggu lalu, BP sekali lagi ( sebelum dah penah pegi? Erk!! ) melawat Johor Premium Outlet (JPO).

Terletak di Bandar Indahpura, Kulaijaya, Johor Darul Takzim, JPO menjadi tumpuan 'shopaholics' yang inginkan barangan-barangan butik seperti COACH, BURBERRY, BRAUN BUFFEL, GUESS dan banyak lagi.

Kebanyakan yang datang di sini adalah warga Singapura, warga johor dan ada juga pegunjung yang sanggup datang dari Kuala Lumpur dan utara tanahair semata-mata melihat sendiri butik2 ternama menjual baranganan mereka pada harga yang berpatutan.

Lebih kurang 80 premis butik ternama memperdagangkan barangan mereka pada harga lebih rendah berbanding outlet lain mereka di seluruh negara. So mari kita tengok,apa yang BP sempat rakamkan...

Di kawasan pintu masuk

pic name pic name pic name

Food Court

pic name pic name pic name

relaks dulu, itu baru mula tu... hehe.. ni baru outlet nyerrr.. sorrylah, tempat makan sure kena amik dlu.. erp! hehe..

Outlets...

Burberry pic name pic name pic name pic name pic name pic name pic name pic name pic name pic name pic name

So,macam mana? Murah memang murah.. Sale sepanjang tahun!! So kalau ada pembaca dari lembah klang yang nak pergi,boleh ikot direction seperti dibawah!

From KL

Kuala Lumpur → Lebuhraya Utara Selatan → Lebuhraya Hubungan Kedua Malaysia Singapura → Exit 253 → Exit 304 → Exit 302A → Johor Premium Outlets

samat Mencuba ek? hehehe

Source: flickr.com

Adios! :)

BP

No comments:

Post a Comment

Segala Komen Amat Di Alu-Alukan. BP tidak akan bertanggungjawan segala komen yang menyinggung mana-mana pihak. Komenlah dengan berkhemah.

Blogbuster Campaign - by Nuffnang